Tuesday 8 September 2015

kolam pancing joran terjun


Selamat pg..mcm biasa aku akan update lg kolam kolam pancing yg pernah aku terjah ngan jenal..

Kali ni aku nak bercerita plak tentang kolam pancing joran terjun..kolam ni terletak di kemensah belakang zoo negara..utk sampai ke kolam ni korang kena lalu kawan kg..kalau tgh malam tu kot yg x kuat semangat nak lalu sorg sorg tgk gaklah kiri kanan..hiburan kat kolam ni memang best sebab pihak kolam de sediakan skrin projektor yg agak besar jd bolwh lah tgk movie sambil layan mancing..tp awas..jgn sampai joran terjun pulak..

Hahahah..

Dari segi harga x lah begitu mahal de dua package utk pemancing tp aku lupa pulak camana package nya dan apa yg pasti x sampai rm30..kolam ni pun selalu mengadakan pertandingan atau game lah bahasa pemancing pd setiap hari jumaat dan hari sabtu..

Cerita pasal ikan dlm kolam ni de mcm mcm jenis ikan sampailah ke talapia..

Aku ngan jenal duduk x jauh dari kaunter mlm tu..

Pendekkan cerita kolam ni agak santai dengan suasana hutan dan udara yg agak nyaman jd boleh lah turun jika pemancing di luar sana nak cuba kolam ni..

Hasil memancing mlm tu jenal hanya berjaya mendaratkan seekor ikan pacu bersaiz 5kg lebih dan aku bangau berdarah selepas terlepas seekor ikan..so oleh kena ranking bulanan dptlah ikan tersebut di masukkan ke dlm ranking bulanan..apa aku boleh bgtahu korang ikan ikan pacu dlm kolam ni kebanyakkannya bersaiz mega..jd angler apa lagi..pacakkkk

No comments:

Post a Comment