Monday 21 September 2015

kedai pancing kepong tackle

Kolam pancing dah citer..meh citer pasal kedai pancing plak..aku mulakan dgn kedai pancing kepong tackle yg letaknya di kepong ni..

Kedai ni adalah di antara kedai yg selalu aku n jebal kunjungi utk beli peralatan memancing..kedai yg sederhana tp padat dgn bermacam jenis peralatan dari mata kail sampai lah ke rod..nak sebut sesatu byk sgt jd korang kena pergi tengok sendiri..

Dari segi harga pun berpatutan tidak terlalu mahal..so korang boleh lah dtg sini..cuma bg aku de gak kurang nya kedai ni..dari segi mata kail agak kurang sikit..selebihnya dari reel sampai ke rod memuaskan cuma rod yg aku tak ada..tu yg frust sikit..tp takpe ada byk lagi pilihan utk korang jika korang datang kedai ni..

Beria benar kan tgk jenal tgh nak pilih rod utk jig..pilih bro jangan tak pilih yer..

Masa ni aku tgk juga kot lah ada reel penn conflict 4000..uhh malangnya tiada stock..so kena lah tunggu..kalau korang tanya aku utk spinner reel bg aku sememangnya aku gemar dengan jenama penn..yg ni nanti lah aku cerita kenapa aku suka..tp yg pasti bukan aku je yg suka..ramai lagi kat luar sana suka guna spinner jenama penn..

So apa lg nak aku citer..korang datang lah sendiri yer tengok apa yg patut..utk alamat pulak boleh review kat dalam post senarai kedai pancing yg aku dah post yer..

Selamat membeli belah yer...

No comments:

Post a Comment