Thursday 10 September 2015

kolam pancing j&j puchong

Salam jumaat semua..kali ni aku nak review pasal kolam pancing j&j puchong plak.dan sudah beberapa kali gak aku pacak kat kolam ni.maaf takde gambar kolam.
Bila dah puchong dah tentu lah kolam ni terletak di puchong kan..apa yg menjd masalah bg aku ialah aku lupa harga utk daftar masuk setiap kolam yg aku g termasuk lah kolam ni..apa pun rata rata rate harga x lah sampai rm40 pun kalau ada pun maybe utk package lain lain..
Utk kolam ni de byk jenis ikan dan pelbagai saiz ikan..setiap kali daftar masuk termasuk jackpot bulanan..ikan boleh jual balik pd kolam..or ikan kecil boleh bw balik selalunya bwh 3kg gitu lah..utk jackpot kat kolam ni de beberapa jenis jackpot utk berbeza jenis ikan..so kalau korang nak try jon lah ke sini..
Dari segi kemudahan kolam ni de sedikan tempat duduk yg agak luas di sedikan sekali kipas utk setiap tempat duduk dan plug point utk korang cas bateri handphone korang..kedai makan pun senang kalau malam jalan call je diorg akan hantar...kolam ni lain skit bg aku kerana ada perbezaan diet ikan kat sini..selalunya diet ikan kat sini adalah umpan jenis segera..umpan masam lmbt lah nak di jamahnya..dan di seblah kanan kebanyakannya mengguna perasa strawberi dan seblah kiri menggunakan perasa pandan..sbnrnya bg aku apa pun perasa korang guna paling penting adalah umpan korang power atau tidak tu je jd tepuk dada tanya selera umpan apa korang nak guna..
J&j puchong ni hanya ada sebuah kolam shj jd adakalanya agak penuh gak kolam ni..so kalau korang x pernah cuba kolam ni..sila lah mencuba yer..n bw lah beberapa jenis umpan..jgn pakai orgam binatang sudah sebab memana kolam pun kebanyakkannya tidak membenarkan pemancing menggunakan organ binatang..selamat mencuba angler semua..

No comments:

Post a Comment